22 sierpnia 2016

OBSŁUGA TELEINFORMATYCZNA

Nasza oferta skierowana jest głównie do firm, dla których opieka serwisowa jest korzystniejszym rozwiązaniem niż zatrudnienie własnego informatyka i zapewnienie zaplecza serwisowego.

– konfigurowanie i naprawa stacji roboczych,

– konserwacja sprzętu (zarówno wewnątrz jak i na zewnątrz),

– modernizacja sprzętu,

– organizacja napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych sprzętu w serwisach,

– administrowanie istniejącą siecią komputerową i telefoniczną,

– zabezpieczenia antywirusowe wraz z fachowym doradztwem,

– instalacja nowego oprogramowania,

– odzyskiwanie danych (usługa dodatkowa),

– regularne przeglądy (w standardzie 3 wizyty w miesiącu),

– konsultacje, szkolenia i doradztwo w zakresie zastosowań sprzętu komputerowego oraz oprogramowania,

– szybka reakcja,

– możliwość pracy poza godzinami pracy firmy.